Wednesday, April 13, 2011

times flies so fast...

ni kisah masa aku duk updated blog ni la.. masa aku buat anniversary ticker td.. bila masuk ja anniversary date baru aku perasan dah 4 tahun rupanya aku kawen.. rasa cam baru semalam aku kawen.. padahal last week aku sambut anniversary dengan my little family at E&O hotel.. mmmm, tua2 ni da makin lupa, hehe.. Alhamdulillah.. Syukur Ya ALLAH atas segala rahmat yg ENGKAU berikan kepada kami.. dengan kebahagiaan didalam family aku.. TERIMA KASIH YA ALLAH.. we`r happy family, with this 2 kids yg genius, handsome and comey lote ni.. diaorg la racun, diaorg la penawar duka lara.. Ku mohon kebahagiaan ini akan terus berkekalan hingga akhir hayat, dunia akhirat.. ameen
-
-
-
-
-
 dulu...{2007}
-
-
-
-
-

::sekarang:: {2011}

No comments:

Post a Comment