Saturday, April 23, 2011

malam jumaat.....

haha.. suspen je bila sebut malam jumaat ni.. shyhhhhhh, ni utk org2 yg dah kawen ye.. 18SX.. hehe.. nak tau ape? scoll down pls....
-
-
-
-
-
--
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
more, more......
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
jeng.. jeng.. jengggg......
-
-
-
-
-
-
-
-
al-kisahnya, bermula disini,

 1st time sebenarnya Aiman ni pakai kain pelekat.. at the age 2 yr and 11 months baru pakai.. nak pakai plak dimalam jumaat...  ni la baru dia minta pakai kain pelekat.. aku pun tak penah plak pakaian kat dia, rasa cam rimas je.. tapi aku tgk Aiman pakai ok je, aku je kot yg perasan lebih..huhu..


 kain pelekat abah la yg jadi mangsanya.. nampak gayanya lepas ni aku kena cari kain pelekat size utk Aiman pulak la nooo.. tapi ade ke? huks huks


 selesa ke tu? aku yg tak selesa tgk.. aku nak tukar bg pakai seluar, dia takmau... boy is boy.. man is man.. takkan nak bg pakai kain batik lak kot. kekeke.. aku pun tak reti nak pakai kain batik.. huhu.. masa dalam pantang je pun aku pakai kain batik.. itupun kena letak bengkung, baru la terletak elok.. huhu...

ini la anak jantan aku.. he said; "umi, aiman boyyy.. abah boyyy.. kena pakai kain, baru la hero"  hehehe.. so sweet...

No comments:

Post a Comment