Wednesday, April 27, 2011

:::happy 4rd anniversary and happy birthday to my hubby:::



actually it was on april 4, 2011.. which meant almost 3 weeks ago.. tapi aku takda masa dan mempunyai kekangan2 yg membuatkan aku terlambat post entry ni.. lagipun that time aku tak create lagipun blog ni.. better late than never rite? weeeeeee..... apapun, i would like to wish A VERY HAPPY BIRTHDAY to my HUBBY; EN MOHD FADHIR BIN ABDUL MANAP.. and A VERY VERY HAPPY ANNIVERSARY TO ME AND HUBBY.. yg ke4 ye.... we celebrated kat E&O hotel, penang. doaku, semoga kebahagiaan yg aku miliki hari ini kekal dunia akirat.. dan kepada en hubby aku, selamat menyambut hari lahir, moga Allah panjangkan umur, sihar sentiasa, dimurahkan rezeki.. semoga Allah merahmati kita sekeluarga...


Aiman yg sangat2 enjoy that night, siap bule join the band tu nyanyi2 lagi.. jadi sidancer yg tak berbayar.. hehehe... lepas dinner kat E&O hotel ari tu, asyik minta je.. "umi, jum makan kat hotel".. adoi la.. kopak beb, kopakkk.....

untung anak dara aku time ni mmg betul2 in mood.. tapi sayangnya kat E&O hotel tu baby chair dia tak menyakinkan aku.. so aku gunakan stroller je la, lebih selamat.. aku pun leh makan dengan tenangnya.. hehe.. sian Damia, rendah dr meja. apapun, Damia sgt2 enjoy.. heaven betul dia makan.. lepas 1, 1 .. lepas 1, 1 lagi dia makan.. sampai comot mulut.. ragam zero.. seem like my children sgt2 memahami.. ni yg umi bertambah2 sayang ni... muahhhss...

this is what happened bila umi dan abah lepaskan anak2 umi.. sorang lari kesana, sorang kesini.. siap bule duduk atas lantai lagi.. adoi laaa....... masa ni dah nak balik da, tu yg bule lepaskan camtu je..  kalau tidak, jgn harap la.. huhu
 
this year kat penang, next year kat mana pulak ye? apa kata, kat oversea pulak? weeeeeeeeee :))
.

No comments:

Post a Comment