Wednesday, April 13, 2011

Pagi Yang Membanggakan......

Pagi ni, aku sgt berbangga dengan anak soleh aku AIMAN.. guess what?
.........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................????????
Celik celik mata ja terus cari buku.... and start reading.. aku time tu tgh kemas2.. terkejut beruk aku, pasal sebelum ni, selepas kes kena marah aritu dia dah mcm kurang minat nak membaca buku E-xra tu.. tiba2 ja pagi ni terus cari buku dan baca.. aku taktau la apa mimpi dia semalam sampai cari buku.. baca pula bukan baca yg gagap, tapi terus baca sebutir-butir, seperti yg aku telah ajar... mengalir air mata aku dan aku terus pegi peluk and kiss forehead dia.. and tell him that i`m so proud of him and i love him very very much... ini baru 1st book, another 2 books to go.. May Allah blessed.. dan Moga ALLAH permudahkan pembelajaran dan lapangkan dada anak solehku AIMAN... ameen :)

2 comments: