Friday, April 15, 2011

Damia --------------- Umi

sebenarnya dah 3 hari lepas.. aku mengemas wallet.. pastu terjumpa la gambar aku masa baby tu dgn aruah mak; HAJJAH RAHMAH aka HAJJAH ZUBAIDAH.. rasanya age aku time tu lebih kurang Damia sekarang kot.. kalau ada aruah mak bule juga aku nak tanya.. tetiba rindu sgt dengan aruah mak... bukannya rindu time ni je.. tiap2 hari aku aku selalu ingat dan rindu kat aruah.. rindu nak dgr bebel, masakan dia, peluk dan cium dr mak, nasihat2 mak, mcm2 aa.. cuma bila tgk pic ni, bertambah2 pula rindu ni.. adus, teremo la pulak.. Al-Fatihah utk aruah mak........ semoga rohnya ditempatkan dikalangan yg beriman, para solihin dan dikasihi ALLAH SWT.. ameen..

ok, berbalik dengan citer pic tadi., aku belek2.. aku tenung2.. nampak mcm damia... hah, muka damia cam muka aku masa baby dulu.... yeay, sukanya hati aku.. selama ni kan most people yg tgk nampak mesti kata "anak abah ni, muka cam abah"... so skrg terbukti dengan gambar ini...
  ni gambar aku dengan aruah mak..masamnya muka aku time ni,.. rambut berserabai.. huhu


dan ni pula gambar anak solehahku DAMIA
 another pic to prove my statement.. hehe

camne? sama tak? takde la sama 100% kan, tp mmg ada iras kan? ke aku yg perasan? pasal nak nampak muka cam umi punya pasal.. hehehe


takpe la ikut muka saper pun.. muka umi ke, abah ke.. tok ke, tokwan ke... umi tetap sayang kat puteri umi ni.. muahhhhss

No comments:

Post a Comment