Sunday, June 12, 2011

Ocean World Birthday Party for Aiman and Damia

Alhamdulillah, Syukur kehadrat ALLAH SWT kerana dengan izinNYA, majlis sambutan hari lahir anak2 aku Aiman dan Damia telah berlangsung pada May, 14 2011, hari sabtu, bertempat di KFC Alor Star.

Majlis telah disambut dengan begitu meriah, majlis sepatutnya bermula pada 11.30pg tapi semua dtg lambat kecuali Edah dan Ajah.. Depa sampai tepat2 jam 11.30, sama2 sampai dengan aku.. msa tu pihak KFC pun belum prepare semuanya lagi pun.. hampir jam 12.30tgh hari baru la semua ready.. tapi kena tunggu pulak kak wan aka mak long dan sepupu aku sampai untuk upacara memotong kek. hampir pukul 1 tgh hari baru dapat potong kek. masa nak potong kek, chicky pun keluar bersama sama dengan kek dan hadiah utk Aiman dan Damia.. it was fun bila semua org sibuk nak bergambar dan bersalam dengan chicky sementara anak2 aku takut.. hahaha..

sepapatutnya ada game yg dikelolakan dr pihak KFC, tapi disebabkan aku minta buat party ni hari sabtu, depa takle nak handle buat game pasal ramai org. aku plak takle nak buat hari lain, sabtu is the best day for me, as my hubby pun leh cuti, and sedara mara pun cuti.. takpe la, walaupun takde game majlis tetap meriah..

 A birthday`s face
My anak Solehah Damia dan Anak Soleh Aiman




 
Happy family ever... :)




ketibaan Chicky tepat pada waktu memotong kek



Aiman dan Damia dapat hadiah dr Chicky..




 meals yg dihidangkan khas utk tetamu2 yg hadir...

huh! agak lama rupanya entry ni tersimpan kat dlm draft.. aku tgh godeh2 tadi baru perasan.. dah basi pun citer ni.. takpe la, post je la entry ni.. apapun, its really a big day for my kids.. thanks for all yg datang memeriahkan party ni... muahhs..






No comments:

Post a Comment