Monday, June 27, 2011

Hari – hari terakhir di D`piazza Condominium, Bayan Baru, Penang….




Untuk 2 minggu terakhir di sini, hari2 Aiman dan Damia turun main air kat pool.. bukan main suka lagi depa.. tiap2 petang tunggu abah balik keje bawa depa turun main pool.. nak harapkan aku bawa turun sorang2, tak daya aku.. Aiman ni turun je terus lari kesana, kemari.. tak sempat nak kawal.. makanya memang kena tunggu abah balik keje.. abah sampai je kat muka pintu terus suruh abah tukar baju.. layan je la… lepas ni balik KL, taktau bila pulak ada peluang nak duk kat condo camni.. Rumah di KL terrace house, mmg takde poolnya.. so layan je la anak2 main pool.. siap dah nak bule brenang lagi.. dari awalnya Aiman takut nak turun pool.. guna pelampung je, main pula kat children pool yang cetek tu.. sekarang ni pelambung kemana, children pool kemana.. bila turun kepool, terus terjun kat pool yang untuk adult punya.. parasnya kat dada aku.. dah independent pun, guna arms band je.. sebab tu aku ingat nanti balik KL, aku nak send anak2 aku pegi swimming lesson kat mana2.. rasanya paling dekat pun kat DBKL kot.. takpe2, nnt aku usyar2.. anyone here, ada sape2 tahu tak kat mana.. kalau ada inform me ya.. thanks in advanced..

So apa lagi, layan je la pics Aiman dam Damia ye.. enjoysssssssss

 jump!!







 masa untuk balik...... 
bye-bye

No comments:

Post a Comment