Monday, June 27, 2011

Happy father’s day to my hubby; MOHD FADHIR ABDUL MANAP




Abah, ayah, bapak, daddy, baba, walid atau sebagainya merujuk kepada individu yang sama..  jika hari ibu disambut pada hari ahad minggu ke2 didalam bulan May, hari bapa pula disambut pada hari ahad minggu ke3 didalam bulan June..  Besarnya pengorbanan seorang bapa hanya ALLAH yang dapat membalasnya.. tanpa bapa, tiadalah anak dimuka bumi ini.. untuk suamiku yang tersayang, MOHD FADHIR ABDUL MANAP, SELAMAT HARI BAPA.. Abang adalah;
  •  Abah yang paling baik untuk Aiman dan Damia
  • Abah adalah insan no 1 untuk Aiman dan Damia, umi juge.. :)
  •  Abah yang sanggup berjaga malam jika Aiman @ Damia tak sihat. Sampaikan kdg2 aku yang terlena tapi abah tetap akan berjaga malam demi menjaga anak2…  padahal esoknya keje lagi… Bila anak2 tak sihat abahlah orang  yang paling risau…
  •  Abah yang tak kenal erti penat melayan karenah Aiman dan Damia.. balik dr keje, terus melayan apa yang anak2 nak.. main dengan anak…
  •  Abah yang akan cuba memenuhi semua kehendak Aiman dan Damia
  •  Abah yang ringan tulang.. yang selalu menolong umi basuh pinggan, tolong umi masak, tolong umi jemur baju.. malah abah juga yang menolong kemas rumah…
  •  Abah yang mencari rezeki demi membesarkan Aiman dan Damia tanpa mengenal erti penat… tanpa memikirkan kepentingan diri sendiri….
  •  Abah yang sangat penyayang..
  •  Abah yang sangat memahami Aiman dan Damia.. sampai kesatu tahap, abah yang lebih memahami anak2 berbanding umi… hihi…
  •  Abah adalah segala-galanya buat umi, Aiman dan Damia
  • Abah yang sentiasa memastikan keselamatan dan keselesaan Aiman dan Damia
(kalau nak list, berjela2 la jawabnya… ) – wink, wink…..

So happen, this year 2011 hari bapa disambut pada June 19, 2011… and again it happen masa aku balik kg in that very precious moment..  aku pun plan nak celebrate that day kat kg.. ye la, semua ada kan… a surprise celebration for my beloved hubby.. aku invited all my family member for lunch.. the chief for the day is Kak Long.. Thanks kak long for the delicious ayam and asam pedas..  and also thanks to Kak Wan sanggup mengsponser kek… jimat aku.. hihi…  the best part is my hubby langsung tak dapat menghidu.. bila time lunch kami semua dah menunggu kat ruang makan… bila hubby aku keluar je dia nampak kek.. Hubby ingatkan tu kek untuk besday anak2 buah aku @ abang ipar aku.. Sekali semua org suh dia potong kek… apa lagi terkejut dia, tapi muka maintain control macho.. hahaha…..

 muka abah yg control handsome.. hehe.. 
We love you abah... luv u sooooooooooooooo much.. muahss


No comments:

Post a Comment