Thursday, May 5, 2011

A birthday present to my Anak Soleh Aiman & Anak Solehah Damia

Damia is on feb, 28 2011
Aiman is on May, 11 2011

Damia dah lepas, Aiman coming soon.. huh, birthday Damia pun celebrate lagi.. nnt buat sama2 dengan abg long Aiman dia.. Besday party share, so do present.. Present pun share la ye.. jgn berebut pulak tau...:)

Umi hadiahkan Little Reader untuk anak2 umi..


 remember, last entry aku kata aku nak beli Little Reader scr online (huh, dah terlepas cakap, huhu).. so baru sampai kemarin, actually dah lama sampai tapi sangkut kat opis fedex. masa sampai aku takde kat ruma, time tu Damia admitted pasal demam... makanya, baru semalam habby aku p ambik kat fedex opis..


 Aiman yg tak sabar2 nak belajar.. penat aku kata "sabar, sabar.......".  lepas guna trial dulu Aiman asyik minta je.. ni dah ada kalau takmau, siap!!!





Damia yg baru bgn tidur terus meluru tgk apa ada kat dalam kotak ni.. maka, bermulanya aksi rebut berebut...  masing2 nak pegang itu, pegang ini.. to eager to know and to learn.. Aiman pulak dah start ambik story book and reading.. baca yg mana yg dia tau la.  Damia pun sama la, ambik story book dan minta aku bacakan... anak2 aku ni dah tak sabar nak belajar ni.. sabar ye, nnt umi dah install kita bule belajar ye anak2..  :)






ini la kesemuanya, aku beli LR deluxe.. senang, completed.. alang2 nak beli, biar la yg semua ada... ada story book, weekly lesson planner untuk aku memantau pembelajaran anak2 aku.. cd software utk install LR, cd content, buku, teaching your baby to read, dan banyak lagi la..

YA ALLAH, PERMUDAHKAN URUSAN AKU UNTUK MENGAJAR ANAK2 AKU.. SEMOGA AIMAN DAN DAMIA MENJADI ANAK YG SOLEH / SOLEHAH LAGI BIJAK PANDAI, AMEEN...

No comments:

Post a Comment