Friday, May 6, 2011

Aiman menghabiskan buku al-furqan 1 dalam masa sebulan....

 Buku Al-Furqan 1.... 
sampai lunyai buku ini, ada yg terkoyak pun kat dalam.. angkara berebut dengan Damia.. 


 Aiman start menggunakan buku Al-Furqan 1 ni pada 5/4/2011

Amat membanggakan, Aiman dapat menghabiskan dalam masa sebulan... 5/5/2011


Alhamdulillah, Syukur Ya Allah.. dalam main2 belajar Aiman dapat menghabiskan buku ini dalam tempoh masa yg amat aku banggakan.. pada hal pada mulanya, aku agak ragu2 sama ada Aiman dapat baca ke tak.. tu la, pandang rendah lagi kat anak.. huhu.. rupa2nya Aiman dapat pergi dari jauh dr apa yg aku jangkakan....:)  tu la, lain kali jgn pandang rendah kat anak2.. always think positive, think that anak2 can do.. so that they can do, yes they can! Aiman and Damia can do!! or even they can do more than what we are expected.. teringat 1 artikel yg pernah aku baca.. actually all are in our mind.. if we think anak2 buas, nakal, kurang cerdik dll maka itu la jadinya...  so ingat kaum ibu2 semua, aku ingatkan aku juga.. ALWAYS THINK POSITIVE, THINK YANG ANAK2 BIJAK,.... 
IQ anak2 sememangnya tinggi, pintar, cerdik.. is just how we as a parent to take an effort to teach them.. aku sangat2 berbangga dengan Aiman.. ini buku 1 ada 3 buku to go..  semoga ALLAH permuahkan semuanya.. 



 to Anak Soleh Umi Aiman... teruskan usahamu nak, doa umi sentiasa mengiringi Aiman.. terus banggakan umi dan terus berikan kejutan demi kejutan pada umi & abah.. umi & abah sangat2 sayang dan cinta Aiman.. muahhss

No comments:

Post a Comment